Uslovi korišćenja i prodaje

 

Uslovi korišćenja i prodaje

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta golub.rs

OBAVEŠTAVA

  • da se prodaja hrane i pića putem internet sajta golub.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd, adresa za izjavljivanje reklamacije je: golubpicerija2@gmail.com
  • da se osnovne kategorije i nazivi hrane i pića mogu naći na sajtu golub.rs.
  • da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice golub.rs smatra prodajom na daljinu.
  • da je prodajna cena hrane i pića naznačena uz svaki artikal.
  • da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om.
  • dostava kreirana pozivom na +381(11)2-421-401 ili +381(65)2-421-401 se naplaćuje u zavisnosti od toga koliko je adresa udaljena od lokala.
  • kupljenu robu isporučujemo u roku datom od strane operatera prilikom poručivanja, putem sopstvene dostavne službe, kao i eksterne kurirske službe, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE - da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu golub.rs.
  • da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta golub.rs može platiti pouzećem gotovinski ili karticom u trenutku isporuke, kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.
  • da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster NARUČI preuzima obavezu plaćanja naručene robe.
  • da je sajt golub.rs dužan da isporuči hranu uz poštovanje svih higijensko-sanitarnih normi kao i strogo poštovanje receptura i metodologije koja se uobičajeno koristi prilikom spremanja hrane. Ako isporučena hrana nije zadovoljavajućeg kvaliteta, potrošač koji je obavestio prodavca o nedostacima, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni, bez naknade, povraćajem novca putem vrednosnog vaučera ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene primljene robe. Sve troškove koji su neophodni, a koji su nastali kao posledica greške prilikom isporuke ili pripreme hrane, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi sajt golub.rs.
  • da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, nema pravo na odustanak i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu proizvode, pod uslovom da su isti pripremljeni u skladu sa standardima odnosno da su isporučeni u zadatom roku. Detaljnije u sekciji PRAVO NA ODUSTAJANJE.
  • da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već konzumiran proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći u sekciji REKLAMACIJE.

S poštovanjem,
Pizzeria Golub

REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda ili neposredno nakon otvaranja odmah prijavite kuriru/dostavljaču koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 15 min. od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje zamolite kurira/dostavljača da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije odnosno druge vrste pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 15 min. od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381(11)2-421-401 ili +381(65)2-421-401, i da pošaljete sliku na kontakt telefon +381(65)2-421-401 (Viber ili WhatsApp) ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail golubpicerija2@gmail.com i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) ili putem telefona, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon +381(11)2-421-401 ili +381(65)2-421-401 ili nam pošaljite email na adresu: golubpicerija2@gmail.com podatak Vašeg broja telefona, Vašu adresu sa koje ste poručili, vreme kao i kratak opis nedostatka. Kada dostavite potrebne podatke, bićete u najkraćem roku obavešteni o postupanju vezano za traženi povraćaj novca.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, vrednosnim vaučerom u minimalnom iznosu sporne porudžbine ili gotovinski preko kurira/dostavljača.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC, Maestro, Amex i DinaCard metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

PRAVO NA ODUSTAJANJE

Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice golub.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od predate porudžbine u roku od 10 minuta od trenutka poručivanja. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

U slučaju blagovremenog odustanka od kupovine, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća u celosti, i nakon što se utvrdi da je odustajanje bilo blagovremeno.

U slučaju neblagovremenog odustajanja, proizvodi se ne mogu naknadno vratiti, osim u slučaju neispravnosti same porudžbine.

NAČINI PLAĆANJA

Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  • plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
  • plaćanje pouzećem platnom karticom u trenutku isporuke
  • platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu.

Plaćanje pouzećem gotovinski

Prilikom preuzimanja porudžbine koju ste prethodno poručili putem našeg sajta golub.rs, plaćanje porudžbine se vrši u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru/dostavljaču koji Vam donosi porudžbinu.

Plaćanje pouzećem putem platne kartice u trenutku isporuke

Prilikom preuzimanja porudžbine koju ste prethodno poručili putem našeg sajta golub.rs, plaćanje porudžbine se vrši platnom karticom preko POS terminala direktno kod kurira/dostavljača koji Vam donosi porudžbinu.

Plaćanje karticama

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, DinaCard ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:

  • Broj kartice,
  • datum isteka i
  • CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i procesora platnih kartica ChipCard a.d Beograd, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.

Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko golub.rs. mora ispunjavati sledeće uslove:

    Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.

    Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

U kompaniji Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.

Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd

Zaštita privatnosti podataka

Mi, Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Ugostiteljske trgovinske radnje GOLUB2 Beograd odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

Kompanija Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd će vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.

Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.

Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu

Cookies

Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama.

Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.

Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Ugostiteljska trgovinska radnja GOLUB2 Beograd se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

USLOVI ISPORUKE

Rok isporuke

Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine.

Period obrade porudžbine je najčešće 2-5 minuta.

Od tog trenutka teče rok isporuke je koji je dat prilikom poručivanja.

Preuzimanje pošiljke

Naši dostavljači ili eksterna kurirska služba, pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 09:00-23:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate porudžbinu/proizvode da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj telefona +381(11)2-421-401 ili +381(65)2-421-401 ili putem email-a golubpicerija2@gmail.com Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku od dostavljača/kurira. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas dostavljač/kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, porudžbina će se vratiti nama.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČI, saglasni ste sa uslovima isporuke.


POPUST 10%

Online porudžbine